Campinggidseuropa.nl "Veel gestelde vragen"

  

  1. Wie is Campinggidseuropa.nl?
  2. Is Campinggidseuropa.nl goedkoper dan een normaal reisbureau?
  3. Bij wie maak ik de reservering?
  4. Ik heb vragen over een specifieke reis, waar kan ik terecht?
  5. Ik heb vragen over een geboekte reis
  6. Ik wil een geboekte reis annuleren
  7. Waar kan ik terecht met mijn eventuele klachten?
  8. Kan ik telefonisch vragen stellen?
  9. Aan wie moet ik betalen?
  10. Zijn alle aanbieders aangesloten bij de SGR of ANVR?
  11. Mijn vraag staat hier niet tussen, wat moet ik doen? 

 

1. Wie is Campinggidseuropa.nl?
Campinggidseuropa.nl fungeert, middels een website, als intermediair tussen consument en reisaanbieder.

2. Is Campinggidseuropa.nl goedkoper dan een normaal reisbureau?
Wij werken samen met diverse partijen die zeer scherpe tarieven hanteren. De prijs/kwaliteitsverhouding van alle aanbiedingen op Campinggidseuropa.nl is daarom uitermate goed te noemen.

3. Bij wie maak ik de reservering?
Alle reserveringssystemen zijn eigendom van de betreffende reisaanbieders. Een door een bezoeker van Campinggidseuropa.nl gemaakte reservering, wordt altijd rechtstreeks aangeboden aan en afgehandeld door de aanbieder van het betreffende product. De reisorganisaties die bij Campinggidseuropa.nl op de website staan, zijn bekende en gerenommeerde reisaanbieders. Deze reisorganisaties beschikken over ruime expertise om uw reservering met de uiterste zorgvuldigheid en naar volle tevredenheid te kunnen afhandelen.

4. Ik heb vragen over een specifieke reis, waar kan ik terecht?
Vragen over een reis dient u te richten aan de reisaanbieder zelf. Campinggidseuropa.nl werkt alleen als intermediair tussen consument en reisaanbieder. Wij bieden dus zelf geen reizen aan en stellen ze ook niet samen. Neem daarom contact op met de aanbieder van de reis.

5. Ik heb vragen over een geboekte reis
Vragen over een reis dient u te richten aan de reisaanbieder zelf. Campinggidseuropa.nl werkt alleen als intermediair tussen consument en reisaanbieder. Wij bieden dus zelf geen reizen aan en stellen ze ook niet samen. Neem daarom contact op met de aanbieder van de reis.

6. Ik wil een geboekte reis annuleren
U dient hiervoor rechtstreeks contact op te nemen met de betreffende reisaanbieder.

7. Waar kan ik terecht met mijn eventuele klachten?
Klachten met betrekking tot zaken van algemene aard en fouten in links (of andere technische onvolkomenheden) kunt u melden middels de contactbutton. Klachten met betrekking tot gemaakte reserveringen (voor vertrek en/of na terugkomst), dient u direct aan de reisaanbieder in kwestie voor te leggen.

8. Kan ik telefonisch vragen stellen?
Campinggidseuropa.nl heeft geen telefoonredactie. Alle vragen kunnen via de contactbutton worden gesteld. Uw vraag wordt uiteraard zo spoedig mogelijk beantwoord. Wij streven naar beantwoording (op werkdagen) binnen 24 uur.

9. Aan wie moet ik betalen?
Betalingen worden nooit gedaan aan Campinggidseuropa.nl. De betalingen geschieden altijd rechtstreeks aan de betreffende reisaanbieder!

10. Zijn alle aanbieders aangesloten bij de SGR of ANVR?
Dit verschilt per aanbieder. Op de website van de betreffende reisaanbieder kunt u hier alle informatie over terugvinden.

11. Mijn vraag staat hier niet tussen, wat moet ik doen?
U kunt uw vraag per email sturen naar info@campinggidseuropa.nl